Sunday, 26 August 2012

FLASH QURAN ONLINE-membaca al-quran secara online

Assalamu'alaikum warahmatullah..
 Nak baca Al-Quran secara online x?
Haaaa....kalau nak, SILA KLIK LINK DI BAWAH


Lepas korang klik link tu, akan tertera gambar macam ni
maaf, gambar x kemas, hihi
haa, nampak tak kotak kecik paling bawah sebelah kiri? nampak?? warna putih~
korang klik je kotak tu untuk pilih surah, ok?
so, korang boleh selak muka surat demi muka surat hanya dgn menggunakan mouse je


*Lepas ni xde alasan malas nak baca Al-Quran sebab xde wudhu', boleh je pun baca online
Harap link ni bermanfaat buat kita semua, in syaa Allah....aamiin~

0 voices:

Post a Comment

Sebarang komen/cadangan/teguran/pendapat dipersilakan ..
Dilarang mencarut/meletakkan perkataan yang tidak sepatutnya ..
Terima kasih ..

All Rights Reserved. Knowledge sharing. Credit to all bloggers. Thank you.